Hohooo!

..är det någon kvar här?

Har varit lite dåligt med uppdatering på sista tiden. Nu när jag har en iPhone blir sitter man inte vid datorn lika ofta så då blir det lite fattigt här.
Vi har iaf varit på 60-årskalas och bjudit mamma och pappa och Johnny på middag. Vi har även eldat en massa i kaminen för nu har sotaren varit här och godkänt installationen. :) Det är så mysigt med kamin! Längtar tills vi gjort om kök/hall/vardagsrum så vi kan njuta ännu mer av den.

Jag har också börjat en distanskurs i bildredigering och idag fick jag hem programvaran så jag kan börja kika på det hela. Ska bli så spännande! :D

Till helgen är det dansmaran så det lär inte bli så mycket uppdatering då heller, men håll ut!

Kommentarer
Postat av: Brillan

Jo jag är här ja.... å håller koll på dig =)

2011-09-07 @ 22:26:43
Postat av: mamma

...är här och kollar upp ... :) KRAM

2011-09-08 @ 21:04:46

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0