Gårdagen

Igår när vi kom hem lagade vi middag och sedan kom Per, Frida och Vilda och åt :). Mycket trevligt! Per hjälpte P att byta köksblandare och oj, vilket lyft! Den som satt där innan var från stenåldern.

Kaffe och bullar (mjölk till mig) och lite surr på det så kände jag mig mycket piggare än jag gjorde när jag gick från jobbet! Igår började jag dock känna av svank och höfter på ett annat sätt. Jag tror att Lillis börjat fixera sig. Ska bli spännande att höra hur han/hon ligger nästa vecka hos bm.

När familjen Åström åkt hem satte Patrik igång med att spåra för nya eluttag i barnrummet och jag sydde nästan klart gardinerna upp till gästrummen. Kände mig som en klubbad säl när vi gick och la oss. ;)


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0