Numera en tröttis

Jag mår väldigt bra, men blir tröttare med tiden då sömnen inte är den bästa. Upp och kissa, ingen sovställning är bra, illamående mitt i natten och även på kvällskvisten så ibland är det svårt att få i sig nåt innan man går och lägger sig. Mindre portioner till lunch och middag gör att man inte får i sig lika mycket som tidigare.
Tro inte att jag klagar -för det gör jag inte, även om det kanske låter så. Nej, jag njuter av att Lilla Bu bökar runt mest hela tiden :). Inte så mycket sparkar och slag längre, utan mer "rullningar" och knuffar. Det märks att det inte är lika rymligt nu.

Den här veckan har jag och Patrik samåkt till jobbet och det är väldigt trevligt att dela morgonbestyren med honom. Och sen att åka hem tillsammans :).

Nu ska jag vika lite bebiskläder som jag tvättat, innan mamma och pappa kommer och kikar på vagnen och dricker kaffe :).

Kommentarer
Postat av: mormor Susanne

Superfin vagn! Längtar tills den som ska ligga där har tittat ut. :)

Tack för fikat!

Kram

2012-04-03 @ 22:56:17
Postat av: Malla

Känner igen det du skriver... Det eviga kissandet... * suck. Mamma sa att hon träffat dig idag och att du var så fin, kan tänka mig det :) En nyfiken fråga, Vad blev det för vagn? :) kram

2012-04-04 @ 22:30:43

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0