Söndag

Vart tog dagen vägen? Känns som att den gått superfort. Klev upp vid nio (lyckades slumra längre i sängen i morse än igår då jag vaknade första gången vid fem och vaknade nästa gång vid halv sju, men låg kvar till sju) och fixade frukost med Patrik till Johnny och Jessica som sov här från igår.
Sedan lade jag in en present till min farmor som fyller år på onsdag.
Hann sätta mig ute i solen en stund med Jessica, medans grabbarna tvättade bilarna, innan mamma och pappa hämtade upp mig för ett besök hos farmor uppe i skogen ;).

Väl där fikade vi och sedan blev vi bjudna på middag. Kom hem för drygt en timma sedan och nu har jag lagt mig på sängen med datorn en stund. Så skönt! Klockan är ändå redan strax efter sju och det känns som att dagen har rusat iväg. Och i morgon är det måndag igen. Fem-dagars arbetsvecka känns halv-drygt när man blivit bortskämd med två fyra-dagars på raken.
Men iaf bara fyra veckor kvar att jobba. Även om det kändes lite drygt just nu med.. Jaja.



Farmor hade planterat penseér och ställt dem på bron.



Farmors kissekatt




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0