Torsdag

Det blev inget bm-besök igår då hon fått magsjuka. Det vill man verkligen inte åka på så det var tur att hon fick det i tid så att jag slapp träffa henne. Trist dock att nästa besök inte blir förrän nästa fredag. Då är jag i v. 38+5 så det är inte mycket tid kvar då (förhoppningsvis).

SÅ skönt att det är fredag imorgon. Och långhelg dessutom. Om inget märkligt inträffar har vi stängt på måndag så det innebär fyra dagars ledighet! Behöver jag säga att det känns F A N T A S T I S K T skönt!?!
Igår gjorde jag bort att betala alla räkningar och idag har vi storhandlat. Jag har precis tagit ut en kaka ur ugnen också. Måste fylla på i frysen så att bebis-besökarna får fika ;). Inte lär man stå och baka då precis.

Nu tror jag bestämt att det blir sängen för min del. Patrik och Mange gick på bio och jag är inte avis. Tycker det är skönt att slippa sitta i en biostol ett par timmar. Då ligger jag hellre i sängen ;).

Sov gott på er! ♥


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0