Urk.

Blir illamående på kvällarna :(. Borde ju som äta nåt för att inte vakna under natten av att magen knorrar, men det går lite trögt med det.

G U D vad skönt det är att veta att man är ledig i fyra dagar. På RAKEN! :D
Har varit riktigt trött på jobbet den här veckan, trots att vi har det väldigt lugnt. Iofs hade jag nog inte känt mig lika trött om vi haft mer att göra, men då hade det nog kommit ikapp ännu mer efter jag kommit hem.

Idag har vi varit och kikat på lite tapeter till barnrummet. Vi är båda överrens om att vi inte vill ha jätteskrikiga färger eller i något väldigt rörigt mönster. Det är så konstigt, eller mest irriterande, att många av tapeterna är väldigt flickiga med röda och/eller rosa jättemönster. De som är mer "pojkiga" är lugnare tycker jag. Både i färg och mönster. Konstigt!
Vi lånade i alla fall hem två provkartor (eller vad det kan tänkas heta..) och ska kolla hur det ser ut mot golvet vi ska lägga in. Mycket mer rättvist att kika hemma också där det är rätt ljus.



Inte världens bästa bild. Lite framtung kanske?!

Kommentarer
Postat av: Malla

Du är sååååå fin Erika! Är så nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne :) Kram

2012-04-07 @ 07:53:48

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0