18:e december

Sex dagar kvar till julafton. Innan dess ska alla julklappar vara klara. Julmaten ska vara inhandlad och det som måste förberedas ska vara klart. Dessutom ska vi hinna med att fira Patrik som fyller år den 23:e, men som vi firar dagen innan. Tårta och annat att bjuda på till den dagen ska också inhandlas och bakas. Däremellan måste man städa och hinna med det som i vanliga fall ska hinnas med.
Mycket att tänka på och komma ihåg. Lite stressigt nästan..men ÅH vad jag älskar julen!
Det får jag nog tacka mamma och pappa för :)! Min barndoms jular var helt underbara!
 
Ikväll var jag på ett combat-pass (som vanligt på tisdagar), men idag åkte jag dit, trots att jag kände mig lite mör. Patrik har varit förkyld sedan förra veckan och jag vill verkligen inte bli sjuk till jul, men jag chansade så vi får se hur det utvecklar sig..
 
 
Tröttsamt att ta kort... ;)

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0