Chansningen gick inte hem

Förkylningstider. Hängig och tung i huvudet. Rösten är väldigt raspig, men i övrigt rätt ok! Ingen hosta och inte ont i halsen. Hoppas bara inte det blir en långdragen historia. Man går ju inte direkt och lägger sig tidigt dessa dagar...trots att man kanske borde om man vill bli frisk snabbt.
Nåja, nu hoppas jag bara att Nils slipper. Förra gången jag drogs med en förkylning klarade han sig iaf så vi hoppas på samma immunförsvar denna gång :).
 
Imorgon firar vi Patrik som fyller 27 på söndag. Har bakat marängtårta och saffranskaka ikväll. Äntligen klar! Ska bara städas imorgon förmiddag. Dammsuga och skura. Det går fort :)!
Vi var en sväng på stan tidigare idag och gjorde klart de sista klapparna. Alla är inte inslagna, men än finns det tid. Jag tycker det är så mysigt att slå in julklappar och har man inte tid att sitta ner en stund och njuta av det är det inte alls lika roligt.
 
Nej, nu ska jag knåpa vidare innan ögonen faller ihop.
 

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0