BIIIIIIL

Äntligen, äntligen har vi köpt en ny bil! :) Det blev en jättefin Volvo V70 -09. Nu kommer vi få plats med mer än bara barnvagnen i bagaget ;).
Saaben ska P´s föräldrar köpa så det blev väldigt smidigt.

Gud så skönt med helg! Och denna helg blir dessutom lugn -tack och lov! Det tar på när det är full fart två helger på raken.
Först dansmaran med S E N A nätter och sedan Helsingforskryssning med efterföljande åtta timmars bussresa. Man uppskattar hemmet ännu mer när man varit iväg.

Just nu ligger jag i sängen och skulle faktiskt kunna somna när som helst. Efter jobbet åkte jag och storhandlade. Hade inte tänkt att det skulle bli så mycket egentligen, men när jag ändå var på g..
Sedan blev det städning. Känner mig rätt nöjd med veckan och önskar att helgen kunde vara längre.

Lill-galningen i magen sprätter runt som en galning ikväll. Magen ser helt skev ut ibland när den får för sig att trycka upp sig på ena sidan :). Så häftigt när man ser hur en arm eller ett ben stryker under huden på mig.
Naveln är förbi igenkänning och numera kan jag bara använda de tröjor jag köpt att växa i. Eller, visst kan jag använda de andra också, men jag känner mig inte särskilt representabel i dem ;).

Nu ska jag gå upp till ♥ som ser på tv. Det blir nog till att sova i soffan ett tag, skulle jag tro ;).


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0