Tisdagkväll

Ligger i sängen och kikar runt på nätet lite.. Hittade ett papper med mina inloggningsuppgifter till jobbets hemsida, men det verkar inte som att det funkar. Jag som tänkt vara lite duktig och jobba med kvalitetssäkringen hemma.
Jag ska vara ledig på fredag och en till fredag i mars, så det hade varit fint att jobba in lite timmar så att jag inte behöver ta ut semester.

I helgen var det dansmaran och vi hade några fina vänner på besök. Tog inga kort utan passade bara på att njuta av umgänget.
I fredags dansade jag inget. Skjutsade de andra och det räckte för att jag skulle bli trött. Hade först sagt att jag inte tänkte hämta då jag numera har så svårt att somna om, men jag vaknade ändå ungefär när det slutade på Parken så jag erbjöd mig att hämta ändå. Hade sovit i kanske två timmar innan jag åkte iväg och somnade inte igen förrän vid fem-snåret.
Lördagsdans blev det för mig iaf och vi kom i säng ungefär samma tid den natten (morgonen). Tycker faktiskt att jag klarat mig rätt bra på jobbet de här två dagarna -trots de få sovtimmarna. Det kommer säkert ikapp mig i helgen då vi ska åka till Helsingfors med P´s jobb :-S.

Det var verkligen kallt i helgen! BRR!!!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0