Fina vill-ha!

Toppar , Michelle 3/4 Woven Top , Mama-licious - NELLY.COM


359:- på Nelly.com




494:- på asos.com



Det känns egentligen inte som att jag vill lägga så mycket pengar på kläder jag inte kommer ha under så lång tid, men nåt fint bör man kanske unna sig för att inte se ut som en gubbe med ölmagen synligt hängades under den för korta tröjan.
Vanliga basic-tröjor och linnen kan man köpa var som helst. En lite längre modell och en storlek större funkar alldeles utmärkt! Egentligen är problemet byxor. Mjukisbyxor vill man ju helst inte gå i jämt (ehh - jo! Fast särskilt snyggt ser det ju inte ut..) och här i stan finns tyvärr inte något stort utbud av mammabyxor. Ett par har jag införskaffat mig och det var på det enda stället de säljer kläder för gravida här. Byxor vill man ändå kunna prova, känns det som. Jag har aldrig haft särskilt lätt att hitta byxor som passar. Iofs har problemet tidigare varit att min midja varit för smal för min rumpa, men jag tror inte riktigt att jag har det problemet just nu.. ;).

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0