Jag imponerar på mig!

Att man kan vara så ordningsam av sig -utan att ens veta om det. Letade i mina pärmar efter papper på ett sparande jag har och såg vad himla duktig jag faktiskt är på att hålla ordning på mina papper!
Faktiskt förvånad över att jag satt in allt så snyggt och prydligt. Jag hade t.o.m. kvar pensions-pappren (ni vet de som kommer i det orangea kuvertet) sedan 2004! Vet inte vad jag ska ha det till egentligen, men det är ju roligt att jämföra lite och se att jag faktiskt har lite pengar att få ut när jag blir gammal och grå. Och att det faktiskt blir mer år för år (!).

Klappar mig själv lite på axeln ikväll.

Kommentarer
Postat av: Brillan

Jag saknar dig gumman!! Vi ses kanske nästa gång jag kommer hem. Kram!!

2012-01-30 @ 22:59:09

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0