Onsdagkväll

Håller just nu på att koka ägg till Patrik som varit ute och åkt skidor i månskenet. Han är duktig han! :) Kliver nog snart innanför dörren ♥

Jag har städat bort det sista (nästan) av julen. Bara några röda gardiner kvar, men jag tror jag lämnar dem ett tag till. Orkar inte byta just nu.
Har känt mig trött idag. Får bli en tidig kväll.

Min lillebror är tillbaka i Sverige igen och imorgon kommer han och Emelie hem till Övik :). Ska bli så härligt att få krama om dem. Allra helst bror!
Det blir middag hos mamma och pappa på fredag så då hinner man förhoppningsvis förhöra sig om hur han haft det i Amerikat.


Nu är det riktig vinter här :)


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0