Söndagkväll

En härlig helg har vi haft. Lugn och skön. I fredags var vi bara hemma. Åt en god kycklingsallad till middag och sedan gick hjärtat ner till "vallaboden" och gav skidorna lite kärlek ;). Själv somnade jag och vaknade lagom tills att det var dags att borsta tänderna och lägga sig - igen.

Igår var vi ute på postlåde-uppdrag och sedan hälsade vi på Patriks föräldrar en stund, innan vi åkte in till stan och P köpte lite valla-tillbehör och vi bestämde oss för barnvagnen. Hem och äta middag och sedan kom mamma och pappa och lämnade in sina skidor på uppfräschning.
Jag passade på att sortera i förrådet och snygga till lite där, medans Patrik gnetade på med grundpreparering och valla.
Varma mackor i tv-soffan sedan och därefter sova säng.
Känns skönt att förrådet är färdigsorterat. Nu fattas bara hyllor som alla lådor kan ställas upp på. Det är inte mycket vi har i förrådet, faktiskt. Det finns så mycket plats att stoppa allt på i detta hus så i förrådet får det plats mycket mer. Det känns skönt för framtiden ;).

Idag har vi åkt skidor, båda två. Dock lite olika takt och längd. Jag nöjde mig med fem km, medan Patrik åkte 20. Riktigt härligt ute i alla fall!
Lunch, dusch mys i soffan till skidskyttet på tv. Pissigt bara att det går på 4:an så det är reklam typ var 10:e minut :(.
Middag hos mor och far sedan och nu har Patrik precis packat klart för några dagar i Härnta.
Trist, men jag överlever nog ;).


Ja, det var en uppdatering av helgen. Inte värst spännande, men väl något ;).



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0