Fem veckor kan kännas som för alltid!

Idag är vår lille kille fem veckor! Konstigt nog känns det som att han alltid funnits hos oss. Jag har nästan helt glömt bort att jag varit gravid också. Tiden med magen känns så otroligt avlägsen..
Däremot kan jag då och då tänka tillbaka på förlossningen och faktiskt drömma mig tillbaka. Jag tycker det var så sjukt häftigt!
Och tänker jag tillbaka på att jag faktiskt hade en stor mage, känns det så konstigt att det faktiskt var Nils som låg däri.
När vi läste om vad som hände där inne vecka för vecka, var det HAN som växte och utvecklades ♥.
Vilken tur att vi fick just honom, något annat känns otänkbart nu.
 
 
Älskade skrutt

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0