Lill-lördag

..men det känns då inte alls lördagslikt. Känner mig helt knäckt idag, av någon anledning. Ont i skallen, trött i ryggen, halsbränna, fler sammandragningar än vanligt och allmänt seg. Kanske beror det till viss del på att jag suttit framför datorn på jobbet nästan hela dagen? Vi håller på att kvalitetssäkra via nätet och då min boss inte är särskilt haj på varken internet, datorer eller att skriva så blir det jag som fixar biffen. Rätt skoj emellanåt faktiskt, men man blir allt lite seg i kolan.

Har tillbringat tiden efter middagen i sängen och kikat på böket i magen. Det är alltid lika fantastiskt att se. Bästa underhållningen som finns ♥.



Kommentarer
Postat av: Sandra & Signe

Vi längtar efter Signes lilla kott-männing!:)

2012-03-07 @ 20:37:18
URL: http://livetidalenmellanfjallen.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0