Äntligen

Nu har jag jobbat min sista dag. Ni anar inte hur underbart det känns! Imorgon ska jag inte göra mycket nytta.
Sovmorgon, äta god frukost och bara vara. Härligt :)!
Två dagar kvar tills Lillis är beräknad. Än så länge är det lugnt men det ska visst kunna ändras fort ;).

Ikväll har Patrik lagt in det allra sista av golvet i barnrummet och satt upp rullgardinen ovanför fönstret. Förhoppningsvis kommer tapeten till sista väggen imorgon så kanske är rummet klart efter helgen :-D. Då är det bara bebis som fattas. ♥


Kommentarer
Postat av: Brillan

åååå vad jag å Magnus längtar!! Det är så spännande.

Vi tror på en tjej =)

2012-05-11 @ 00:37:19
Postat av: Linn

Grattis till påbörjad mammaledighet! Så otroligt spännande! :) Ta hand om dig nu!

2012-05-11 @ 17:27:19

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0