Finally friday

Idag ska jag träffa bm. Går in i v. 40 i morgon så nu är det slutspurt. Är inte så himla less på att vara en tjockis som jag trodde jag skulle vara vid den här tiden.
Däremot är jag less på att jobba så jag ser fram emot den här dagen om en vecka då jag har min första LEDIGA dag. Slutar jobba på torsdag.
Det känns inte som att det gör så mycket att gå över tiden när jag jobbat så länge. Blir mer som ett plus att få vara ledig några dagar ;).
Men det återstår att se. Ingen vet ju när Lillis väljer att titta ut.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiii, det är nära nu alltså! Jag är så förväntansfull och nästan nervös, kan bara ana hur ni känner :) Kram!

2012-05-04 @ 12:14:43

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0