Kärlek!

 
 
Ibland undrar jag hur jag kunnat ha sån tur. När jag kryper under täcket på kvällarna känner jag mig så tillfreds med mitt liv. Jag har den bästa sambon som dessutom är en fantastisk pappa. Jag har en underbar liten son som får mitt hjärta att smälta varje dag. Ibland undrar jag om jag är konstig som känner mig så lycklig när jag tänker på hur fint vi har det. Det är som om många glömmer bort att känna efter och uppskatta det de har i livet. Eller gör de det, men säger det bara inte?
Hur som helst känns det skönt att jag har förståndet att inse att jag har det bäst. Det är klart det finns små grå fläckar, men de gör bara att de glänsande partierna glittrar ännu mer ♥
 
 
Lite dålig kvalité, men mina fina hjärtan dansade i mysljus så då är det inte så lätt att ta bra bilder (utan blixt).
Bra eller dålig bild - de är det bästa som finns!♥

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0