På väg hem till oss

Har precis beställt lite grejer på Lekmer.se. Lilleman måste ju kunna sova ute i vagnen även i vinter så det blev bl.a. en varm och go åkpåse från Voksi (en classic). Dyr, kan man tycka, men de som har en säger alla att det är det bästa köp de gjort till sitt barn. Jag vill inte behöva oroa mig för att han blir kall!
En bra anledning till att köpa en Voksi Classic är att den går att använda så länge (upp till ca tre års ålder). Dessutom går den att öppna upp så att den blir till ett täcke eller "liggunderlag".
Om vi skulle ut och tälta någon gång med Nils så kan han sova i sin åkpåse. Det blir hans sovsäck :).
 
En barndomsvän till mig jobbar på just Lekmer.se och är det någon som också vill beställa därifrån så kan man få en rabattkod som ger 15%. Om jag ber snällt, vill säga ;).
Jag tänkte utvärdera leveransen när jag fått den. Det ska ta 1-3 arbetsdagar att få hem paketet.
 
Till vintern går det ju inte sova så här när man ska sova ute!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0