Tavelvägg

Har tänkt göra en väg med en massa ramar väldigt länge nu. Ramarna köpte jag för två år sedan, tror jag.. Jag blev dock väldigt missnöjd med de större ramarna då de hamnade så långt från väggen längst upp - om ni förstår vad jag menar?
Ramarna köptes på IKEA och de är precis som jag vill ha dem - förutom just hur de hänger.
 
ellos.se har de en tävling där flera kan vinna 3000:- att shoppa för. Det enda man behöver göra är att ladda upp en bild och ge sina bästa inredningstips.
 
Där hittade jag den här bilden. Jag gillar tavelväggen! Själv har jag tänkt ha olika storlekar på ramarna, men de ser ut precis som de på bilden.
 
 
 
Det finns massor med bilder och inspiration! Kul att se hur andra gjort.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0