Gaddar på g

Jag har misstänkt ett tag att Nils har fler tänder på g. Igår såg jag att ett hörn på en framtand i överkäken spruckit igenom. Nu väntar vi på resten av tanden (och förmodligen kompisen bredvid). Igår hade han ont och ville inte ens ha gröt innan läggdags. Han fick lite alvedon och det verkade hjälpa för han somnade och sov bra hela natten. Skönt!
 
Han har varit tillräckligt bra på att bitas med sina två i underkäken (om man stoppat in sitt finger - kanske får skylla mig själv?) och med tänder mitt emot kan jag tänka mig att det kan bli riktigt bitigt ;). Det är svårt att föreställa sig hur han kommer se ut med fler tänder...särskilt de som syns allra mest. Det känns som om han kommer se äldre ut..men lika söt, så klart :).
 
Den ena av de två tänderna i underkäken syns här. Ingen toppen-bild, men..

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0