Koncentration

Jag har verkligen tappat min förmåga att koncentrera mig under de senaste åren. Tidigare har jag kunnat sätta mig ner och bara göra klart det jag tagit mig för. Iofs beror det så klart lite på VAD det är jag ska göra.
Det jag tänker mest på nu är skoljobb. Det går inte så smidigt som jag önskar att det gjorde. Det finns inget riktigt "facit" för hur jag ska skriva, som det gör när man räknar ett mattetal. Jag tror att det är det jag önskar att det fanns  -en rättningsmall av något slag, men riktigt så enkelt är det inte. Speciellt inte när man tänker på andra saker.

Svullnaden efter tanddragningen har gått ner lite, men det gör nästan lite mer ont i stället - konstigt. Ilar när man äter och dricker. Tandborstning är inte heller så trevligt. Min läpp (som de hade sönder i samband med extraktionen)  har dock läkt rätt snabbt, kommer nog snart inte att synas.

Nä, åter till rapporten...blä!


Se så fin hamsterkind jag hade i lördags!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0