Tvättardag

Har tvättat i kväll. Pappa har också varit här och mätt elen i taket vilket var en historia i sig. Gammalt hus - gamla elledningar antar jag.
Har även hunnit med en prommis med mamma, Bea och Nova :-).

Fick beröm idag på jobbet för att jag jobbar så bra. Alltid kul att höra! Har dock varit en otroligt lugn vecka. Inte direkt stressigt. Skönt att inte behöva stressa så mycket som vi gjort tidigare, men som det är nu går dagarna såå långsamt :-(. Skulle gott kunna ha en 4-5 jobb till på g på samma gång. Men det hinner nog vända innan jul. Jag som trodde julruschen satte igång för två veckor sedan. Hade fel! Iofs har en av våra kunder varit sjuk, en annan åkte och kollade på fotboll i Spanien och en tredje har gjort om på praktiken. Inte konstigt att de inte jobbat så mycket :-/. Tur vi har några kunder till :-).

Näe, en sista tur till tvättstugan å sen blir det sängen för hela slanten! Imorgon blir det ett punch-pass och eventuellt goding!

Sov nu mamma för imorrn blire hårt ;-)!



Kommentarer
Postat av: Malla

Vad duktig du är som tränar och håller på, duktigt av dig! Är Susanne instruktör eller?

KRAM

2009-11-05 @ 14:41:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Erika

Tack, jag tycker det är himla kul att träna :-)! Tänkte komma i samma form som jag var innan semestern. Då slappade jag lite för mycket :-S. Nä, mamma är inte instruktör -även om hon skulle klara det hur bra som helst. Vi går på Punch Out tillsammans och slåss mot varandra. Enda gången man får slå på morsan! Hoppas ni har det bra trots sorg! Sköt om dig vännen! Kramar

2009-11-05 @ 21:52:30
URL: http://yribollen.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0