Härliga dag!

Idag var jag bara kvar på jobbet till klockan ett. Sedan hämtade jag och hjärtat bilen och när han åkte tillbaka till jobbet, åkte jag och handlade.
Två korgar till nya garderoben och kuddfodral att ha till kuddarna på sängen. Och mat.
Imorrn ska vi ut och klättra så då måste vi ha god matsäck med oss :). Det är liksom en del av tjusningen med det hela. Mat, umgänge, muskelpump, fint väder, härlig natur och en massa friskluft! :D LOVE IT!

När jag kom hem tog jag på mig träningsstassen och drog ut i löparspåret. Hade fått tips om en perfekt slinga, men det visade sig vara lite fler vägar att välja på än jag trodde..
För det första blev jag heeeelt slut av MÖRDARBACKEN redan efter 1,5 km. Shiiiit, vilken maxare! Helt slut kom jag tillslut upp och sprang vidare. Trodde efter ett tag att jag sprungit fel och vände om, men insåg när jag sprungit en annan väg en bra bit att den förra måste varit den rätta. Eller mer rätt, i alla fall. Så jag vände om -igen. Tog samma stig som tidigare och förstod efter att jag sprungit en bit att jag var på rätt spår. Yaaaay :)!
Toppenväder och temperatur för att vara ute och plåga sig lite. Även om jag blev svettig var det inte så varmt att jag blev sådär kokhet som man kan bli när det är varmare i luften.
Tillslut var jag tillbaka där jag började -även om jag höll på att springa förbi stigen hem.
Blir sugen på att springa igen och jag tror att på söndag är det dags.

Har lust att införskaffa en pulsklocka med gps, men jag tror att jag ska satsa på en IPhone och ett pulsband som funkar med den. Lite smidigare med klocka, men onödig utgift när man ändå har telefonen. Nu har jag ju inte den -än- men snart, hoppas jag.





Den här har fått väldigt bra kritik. Garmin forerunner 305. En pulsklocka med gps. Väl värd pengarna, tydligen. Får fundera på det där, men det hade ju varit bra att kombinera telefonen och pulsbandet..


Nä, nu ska jag kila upp till övervåningen och joina Patrik och Roffe som ser på klätterfilm :).

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du som hatar iphone;).

2011-08-13 @ 10:22:48
Postat av: Erika

Josefin: jag hatar bara iPhone när folk inte kan slita sig ifrån den och umgås med de som är runt omkring "på riktigt" och inte på mobilen ;). Jag ska göra mitt yttersta för att inte bli sån :)

2011-08-13 @ 20:16:13
URL: http://yribollen.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0