Fläsk-tisdag

Haha, snygg rubrik va?! Vi åt nämligen fläsk till middag så då bara blev det så.

Idag har vi varit på bildvisning/information om BB/Förlossningsavdelningen. Mycket visste man redan, men i alla fall intressant att se hur en sugklocka ser ut, t.ex.
Jag känner mig SJUKT taggad att föda barn i alla fall! Ska bli så himla spännande att Patrik och jag får hjälpas åt igenom en så stor och häftig upplevelse. Och träffa vår bebis ♥.


Här var det en annan typ av teamwork, men vi har övat ;)

Kommentarer
Postat av: Sofi Westerlund

Hej Erika

Hoppas det är bra med er. Vilket fint inlägg! Det är kul att kunna följa er såhär på håll. Lycka till med renoveringen :)



Kramar Sofi i Skåne

2012-04-13 @ 16:22:07
Postat av: Erika

Åh, vad kul att du hittat hit :)! Får man fråga hur ;)? Och tack, det är bra med oss! Lite halv-less faktiskt nu men det är ju inte så länge kvar :).

Hoppas det är bra med er också!?

Kram

2012-04-13 @ 18:14:19
URL: http://yribollen.blogg.se/
Postat av: Sofi

Tja du det var en bra fråga. Jag tror att det var för ganska länge sedan som jag av en tillfällighet läste något på facebook om din blogg så sökte jag vidare :)

Det är kul att gå in och läsa lite då och då, ni har så mycket på gång, ni är verkligen flitiga! Ja, nu är det inte lång tid kvar. Jag tycker tiden går så fort, vips så är det sommar och semester. Det ska bli skönt. Det är bara bra med oss.

Kram

2012-04-17 @ 22:52:46

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0